10 דברים שאתה צריך לעשות כאשר אתה בונה חנות וירטואלית

הפעלת חנות וירטואלית באינטרנט או חנות מקוונת הינה קלה עד כדי גיחוך. ברצינות, אולם החלק החשוב הינו לקבל חשיפה ולקדם את האתר.

להלן שלושה ביטויים חשובים

* דירוג : החלק הקשה ביותר הינו לקבל דירוג גבוה בגוגל או במנועי חיפוש דהיינו דירוג (דירוג)

* ליד/המרה : לקוחות בעצם שנרשמים או שבאים לקנות דברים (המרה)

* שימור : ושמירה על אותם לקוחות חוזרים נקרא (שימור).

להלן 10 נקודות שעליך לשקול או ליישם בהפעלת החנות הוירטואלית שלך שאתה צריך לעשות או לשקול בעת הפעלת החנות המקוונת שלך.

1. בחר את המערכת שלך בזהירות בהתאם לצרכים ולדרישות שלך להתרחק פתרונות מותאמים אישית אשר נתמכים על ידי קוד מעורפל וישן - לבחור מערכת פופולרית,אשר נתמכת היטב, עם קהילה טובה מאחוריו, ואשר מייצר חנויות וירטואליות אחרות אטרקטיביות עם כלים לשיווק וניהול פשוט של החנות.

2. חנות וירטואלית אופטימיזציה ומהירות אתר זמני טעינה של דפים איטיים הינם מתכון לאובדן הלקוחות., אופטימיזציה מהירות טעינת הדפים היא חיונית.

3. תנות וירטואלית ייחודית אלא אם כן אתה בעצם מייצר מוצרים משלך, יש סיכוי טוב שאתה באמצעות עדכוני מוצר, כולל תיאורים ותמונות המסופקים על ידי היצרן. רעיון רע. התוכן שלך הולך להיות בעצם אותו הדבר כמו מאות חנויות מקוונות אחרות לרכוש מאותו הספק. חזות המוצרים נהינה חשובה מאוד לקונה.

4. לבדוק את המתחרים שלך זה לא מתאים רק לחנויות וירטואליות כמובן, אבל כל אתר אינטרנט. חפש מילת מפתח אתה מקווה להקים את עצמך, ולהשוות את התוצאות. אם הדפים נועדו קשה ומיושן, מזל טוב - אתה עם סיכוי טוב של הצלחה למכור באותה גומחה, אבל אתה עדיין צריך לשקול איך אתה תהיה טוב יותר אם מישהו אחר החליט להיכנס לתחום שלך.

5. זה לא מספיק רק למכור הבחירה המרובה של אתרים באינטרנט הולכת וגדלה וכדי לקבל יתרון משעותי על אחרים אתה צריך לתת שירות טוב ללקוחות שלך כדי לשמר ולהחזיר לקוחות בעתיד לקניות חוזרות.

6. תדאג ליותר חשיפה לאתרך אם מיצית את תחום החשיפה בקידום אורגני תמיד ישנו הקידום הממומן או ברשתות החברתיות אולם קידום אורגני יכניס לך כסף ללא עלות גבוהה.

7. הפעלת מערכת ניזלייטרים / SMS לחנות וירטואלית אימליים שיווקיים הם הנשק הסודי של חנויות וירטואליות לשימור לקוחות - זה בסיס לקוחות שבוי של לקוחות נאמנים. כאשר אתה מבצע מכירה, מהמשתמש להירשם לניוזלטר זה כברירת מחדל. בנוסף, לוודא שיש אזור הרשמה ברור בדף הבית או הסרגל הצדדי, ואם המערכת שלך מאפשרת זאת, לתמרץ עם קופון קטן ממחיר ההזמנה הראשונה שלהם. זה עובד.

8. עיצוב אתר העיצוב חייב להיות אטרקטיבי מותאם ופשוט בעל מיתוג בסיסי עדיף מתקדם כדי ליצור חווית משתמש נוחה בטוחה וקלה למשתמש

9. חנות וירטוראלית בפייסבוק או אינסטגרם לכולם יש פייסבוק,אינסטגראם או אפילו סנאפצופ מיתוג האתר או פירסומו . הינו כלי שיווק ישיר שאתה יכול וצריך להשתמש: אינטראקציה עם לקוחות, מענה על שאלות באופן פתוח לציבור או ניהול מבצעים כדי למשוך קונים אטקטיביים .

10. פרסום באתרים זה עובד פרסום לא רק בגוגל אלא גם באתרים גדולים הינו אטרקטיבי כדי למדוד אותו יש להשתמש בתוכנית שותפים

 

תיק עבודות


עוד שירותים בקידום


מלאו פרטים ונחזור אליך בהקדם